Uzaktan Eğitim Sistemine Nasıl Gireceğim?

ÖĞRENCİLER

Sevgili öğrenciler,

  • Uzaktan eğitim derslerine giriş yapabilmek için öncelikle ilgili dönemde ders kaydınızın kesinleştirilmiş olması ve tarafınıza tahakkuk eden ders ücretinin üniversitemizin ilgili hesabına yatırılmış olması gerekmektedir. Sadece servis dersleri için ücret talep edilir.
  • Ders kaydını kesinleştirmiş olan öğrencilerimiz UZEM Web sitesine gidip, Öğrenme Yönetim Sistemi bağlantısına tıklayarak; Öğrenci Bilgi Sistemindeki Kullanıcı ve Şifresiyle sisteme giriş yapabilirler.
  • Öğrenci Bilgi Sistemindeki kullanıcı adı ve şifrenizi bilmiyorsanız; lütfen Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile iletişime geçiniz.
  • Pandemi nedeniyle uzaktan eğitim yoluyla verilen dersler için herhangi bir ücret talep edilmez.

ÖĞRETİM ELEMANLARI

Değerli öğretim elemanları,

Öğrenme yönetim sistemine giriş yapabilmeniz için:

  • Öncelikle, sisteme giriş yaparken öğrenci bilgi sistemindeki kullanıcı adı ve şifrenizi kullanınız. Öğrenci bilgi sistemindeki kullanıcı adı ve şifre bilginizi bilmiyorsanız Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile iletişime geçiniz. Öğrenme yönetim sistemi, kullanıcı bilgilerini öğrenci bilgi sisteminden almaktadır.
  • Eğer ilk kez giriş yapacaksanız:
    • Aktif dönem içerisinde dersiniz olması ve söz konusu akademik dönemin başlamış olması gerekir.
    • İlgili dönemde dersiniz yok ise; öğrenci bilgi sisteminde tanımlı olan bir dersiniz olmadığı için öğrenme yönetim sistemine giriş yapamazsınız.
    • İlgili dönemin başladığından emin olunuz. Eğer akademik takvimde belirtilen dönem başlangıç tarihi henüz gelmediyse sisteme giriş yapamayabilirsiniz.
  • Öğrenme yönetimine daha önce giriş yaptıysanız:
    • Aktif dönemde dersiniz olmasa dahi sisteme giriş yapabilirsiniz; ancak geçmiş dönemlerin ders içeriklerine ulaşamayabilirsiniz.
    • Öğrenme yönetim sistemine daha önce giriş yaptıysanız ancak şifrenizi hatırlamıyorsanız şifremi unuttum seçeneği ile şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Bu şekilde şifre sıfırlama işlemi yapabilmeniz için öğrenme yönetim sistemine hali hazırda kullandığınız bir eposta adresi girmiş olmanız gerekir.

İlgili aktif dönem başlamış ise, dersiniz var ise ve hala sisteme erişim sağlayamadıysanız lütfen konuyu [email protected] eposta adresine bağlı bulunduğunız akademik birim, kişisel bilgileriniz ve iletişim bilgileriniz ile iletiniz.

25 Eylül 2019