Uzaktan Eğitim Kayıt Stüdyoları

Merkezimiz bünyesinde 2020-2021 akademik yılı bahar döneminde hizmete alınmak üzere; Canik ve Ballıca Yerleşkelerinde birer adet olmak üzere; toplamda iki adet kayıt stüdyosu kurulmuştur.

Kayıt stüdyoları, derslerin canlı yayın yoluyla işlenmesinin yanı sıra paket çekimler yoluyla da ders kayıtlarının alınabilmesine imkân vermektedir. Kayıt stüdyolarımız 1 Mart 2021 Pazartesi günü yeni dönemin başlangıcı ile hizmet vermeye başlayacaktır.

Uzaktan Eğitim Kayıt Stüdyolarımız tam donanımlı yapısıyla öğretim elemanlarımızın kullanımına; profesyonel stüdyo kamerası, yaka mikrofonları, kablosuz mikrofon ve ses sistemleri, stüdyo ışıkları, grafik tablet, akıllı tahta, yeşil perde, iş istasyonu gibi ekipmanlar sağlamaktadır.

Stüdyoda işlenen dersler; profesyonel kayıt ekipmanları ve programları ile teknik personel gözetiminde işlenerek kayıt altına alınmakta olup; tüm donanımsal ekipmanlar ve sahne tasarımları basit bir kumanda sistemi kontrol edilebilmektedir. Bir başka ifadeyle stüdyolarda kayıtlar alabilmek için herhangi bir teknik bilgiye sahip olmaya gerek yoktur.

Uzaktan Eğitim Stüdyolarını kullanabilmek için merkezimizin web sayfasında bulunan rezervasyon linkini kullanabilirsiniz.

Canik UZEM Kayıt Stüdyosu

Ballıca UZEM Kayıt Stüdyosu

Uzaktan Eğitim Stüdyosunun İşleyişi

Kayıt Stüdyolarında profesyonel ekipmanlar ve teknik destek personeli ile kolayca dijital içerikler üretebilirsiniz. Bu amaçla merkezimiz tarafından hazırlanan sahne tasarımlarını kullanabilirsiniz. Sahne tasarımları önceden planlanmış bir içerik düzeni ile etkileşimi yüksek dijital içerikler üretmenize yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Sistemin düzenli işleyebilmesi açısından kayıt öncesi, kayıt sırası ve kayıt sonrasında yapılması gerekenler kısaca özetlenmiştir:

  • Kayıt Öncesi:
    • Dersi anlatacak öğretim elemanlarımız anlatacağı dersin işleyişine ve sahne düzenine karar verir.
    • Hazırlanan ders materyalleri, sunum veya çeşitli uygulamalar sahne düzenine uygun olacak şekilde ayarlanır.
    • Önceden belirlenen (rezervasyon dâhilinde) zaman dilimi içerisinde oturum gerçekleştirilir ve tamamlanır. Rezervasyon yapmak için UZEM web sayfasındaki rezervasyon formu doldurulur. Ders materyalleri [email protected] adresine oturumdan önce gönderilir.
  • Kayıt Sırası
    • Gerekli ayarlamalar teknik personeller tarafından yapılır.
    • Belirlenen saatler çerçevesinde kayıt işlemi gerçekleştirilir.
    • Teknik desteğe ihtiyaç duyulması halinde görevli personele başvurulur.
  • Kayıt Sonrası
    •  Kayıtlar eposta üzerinden öğretim elemanlarına iletilir.

Sahne Tasarımları sunumu indirerek örnek çalışmaları incelemek ister misiniz?
İndirmek için tıklayınız.

 

Sahne Tasarımlarının Uygulandığı demo videosunu izlemek ister misiniz?
İzlemek için tıklayınız.

Öğrenci Destek Hattı